Welkom

Welkom bij de website van de Amateur Tuinvereniging (ATV) Nicolaas Beetslaan te Voorburg.

———————————————————————————————————-

Wij zoeken nog vrijwilligers die graag mee willen helpen met het onderhoud van het tuincomplex. Dit kan dagelijks, wekelijks of maandelijks.
Het werk bestaat uit:
1. grasmaaien
2. borders onkruid-vrij houden
3. struiken en heggen snoeien
4. paden schoon maken / houden
5. plantenbakken bijhouden
6. uitgebloeide bloemen afknippen
7. zaaien, planten en nog heel veel meer
Alles dus wat bij het werken in een tuin komt kijken.
Als u interesse heeft kan u zich opgeven. Onder ” contact” of   atv.n.beetslaan@gmail.com

———————————————————————————————————-

Wij zijn nu een actie crowdfunding begonnen voor een duurzaam paviljoen. Zie ook “Donateurs”

———————————————————————————————————-

2 September 2017 officiële opening van het eerste deel van het Waterspoorpark. Georganiseerd door de gemeente Leidschendam-Voorburg, A.T.V. Nicolaas Beetslaan en Fen Bovenveen op en rond ons tuincomplex. Een drukke dag met veel belangstellende. Leuke contacten en mooie complimenten. Toespraak Voorzitter N.Hergaarden van de ATV.Nicolaas Beetslaan te lezen in “Laatste berichten”.

———————————————————————————————————-

Dit is dus het nieuwe plan. Hier komen dan onze nieuwe buren. Voor het oude CBS Gebouw komt Park 070 met ca 180 woningen.

Moestuinposter                               Gevonden op het WWW. Daar de ATV  moet verhuizen past deze poster perfect.

———————————————————————————————————-

Wij zijn nu ook te volgen op Facebook.

Deze website is gemaakt voor alle leden en bezoekers van de ATV.Nicolaas Beetslaan.U kunt hier alle informatie vinden betreffende de tuinvereniging ATV Nicolaas Beetslaan en u kunt zich nu aanmelden als huidige- of nieuwe huurder van een tuin.

Gaat u daarvoor naar de pagina “Volkstuin te huur”.Nieuwe huurders kunnen aangeven welke tuin / tuinen zij willen gaan huren. Zij krijgen dan zo spoedig mogelijk bericht over de beschikbaarheid en de kosten.

Vriendelijke groet,

Bestuur ATV.Nicolaas Beetslaan.

Dit bericht is geplaatst in Nieuws. Bookmark de permalink.