Donaties

Een kleine ATV met beperkte inkomsten maar wel met grote dromen.
Wij zoeken vrienden, sponsoren of donateurs die de ATV een handje willen helpen met geldbedragen of materiaal voor het jaarlijkse onderhoud en met het realiseren van de dromen.

Onze dromen zijn…

Een nieuw duurzaam paviljoen
Het paviljoen zal berging en zitgelegenheid bieden en komt te staan op het centrale pleintje van het terrein, dus het hart van de ATV.
Daar kunnen de leden dan met elkaar zitten en een praatje houden. Daar kunnen ook de bezoekers zitten en schuilen als het regent.
Op deze plek staat reeds een berging, maar deze moet vervangen worden door een duurzaam paviljoen met berging, zitgelegenheid binnen en buiten, toilet en een glazen kas voor het opkweken van plantjes

Zonnepanelen
De ATV wil energie onafhankelijk zijn en zonnepanelen plaatsen voor verlichting, waterpomp en elektrisch gereedschap.

Waterleiding/ringleiding
Voor onze oudere leden, rolstoelrijders en kinderen (schooltuintjes) is het moeilijk om water uit de sloot de halen, dus zou het bestuur graag een waterleiding willen plaatsen met een waterpomp, die water uit de sloot pompt. Vanaf deze ringleiding kunnen dan verschillende tap/kranen geplaatst worden om de gieter te vullen.

Beplanting
De beplanting bestaat uit oude bestaande parkstruiken aangevuld met diverse bessenstruiken. Er is dus eigenlijk niets dat in de zomer bloeit.
Voor een tuinvereniging geen echte droom. Wij willen dus in de komende jaren de bestaande parkbeplanting in borders veranderen met vaste en seizoenbeplanting zodat er bloei is gedurende het gehele tuinseizoen.
Wij zijn dankbare afnemers van al uw stekken of planten die u teveel heeft in uw tuin.

Als u interesse heeft in het geven van een donatie, dan kunt u contact opnemen via “Contact” of een donatie doen op onze bankrekening NL29INGB 0005 0563 99, op naam van ATV N. Beetslaan, onder vermelding van “donatie”.
Het bestuur en de leden van de ATV Nicolaas Beetslaan zijn daar erg blij mee en danken u voor uw donatie.